A Polgármesteri Hivatal széleskörű tevékenysége miatt fontos intézmény minden állampolgár számára. A hivatalos ügyek jelentős része nálunk intézhető. Szeretnénk az Önök számára könnyebbé, gyorsabbá, emberközpontúvá tenni az ügyintézést, ezért igyekszünk a munkánkkal összefüggő információkat a lehető legpontosabban megmutatni a település lakosságának. A település új honlapjának és szolgáltatásainak egyik fontos célja, hogy a jövőben ügyfeleinknek tájékozódás céljából ne kelljen befáradniuk az ügyintézőhöz, saját ügyében mindenki tudjon pontos információkat gyűjteni, felkészülni. Azt szeretnénk elérni, hogy minél több ügyben lehetőség szerint csak egyszer, a tényleges ügyintézéskor kelljen az ügyfélnek vagy képviselőjének a hivatalba jönni. Továbbá fontosnak tartjuk azt is, hogy ne érjen senkit kellemetlen meglepetés, ha például egy ügyben illetéket kell fizetni. A pontos tájékoztatással célunk, hogy jobb minőségű ügyintézést, hatékonyabb és gyorsabb ügymenetet érjünk el, melynek további szükséges feltétele, hogy az ügyfelek minden bemutatandó, csatolandó iratot, szükséges adatot, okiratot összegyűjtsenek és egyszerre hozzanak be, valamint tudják milyen kérdésekre számíthatnak és mennyi időt vesz igénybe az ügyintézés.
Szeretnénk, ha bizalommal fordulnának hozzánk ügyeikkel és igyekszünk e bizalmat kiérdemelni. Úgy gondoljuk, ha az ügyintézés körülményeit, módját, saját lehetőségeiket ismerik, tudják kihez, mikor fordulhatnak, könnyebb lesz a mi munkánk is, hiszen felkészült, tájékozott, céltudatos emberekkel dolgozhatunk közösen a gyors és pontos megoldások érdekében.
Tájékoztatjuk Önöket arról is, hogy a honlapon található információk a speciális, egyedi esetek miatt sajnos nem lehetnek teljes körűek, csak az átlagos, szabályos, leggyakoribb ügyfajták intézéséhez nyújt segítséget. Ugyanakkor a be nem sorolható, bonyolult ügyek esetében is használható tájékoztatónk, hiszen tartalmazza az alapeseteket, szituációkat és látható, hogy mikor, kihez lehet fordulni az ezektől eltérő, különleges problémákkal. Ha valamely témában nem találnak elegendő információt, kérjük érdeklődjenek a honlapon megadott elérhetőségeken, telefonon vagy e-mailben.
Az ügyintézést segítő információk gyűjteménye természetesen folyamatosan pontosítható, fejleszthető. Most azokat a tudnivalókat tartalmazza, amelyek tapasztalataink szerint a legszükségesebbek ahhoz, hogy jobbá, könnyebbé váljon az ügyintézés.
Arra törekedtünk, hogy a honlap és a tartalom fejlesztése a technikai lehetőségekhez mérten egyszerű legyen, ezért a legnépszerűbb, valamit nagyon jó támogatással rendelkező ingyenes és nyílt forráskódú WordPress tartalomkezelő rendszert (CMS) választottuk, melyet kiegészítettünk prémium komponensekkel. Ezzel a megoldással elérhetjük, hogy a hivatal és intézmények munkatársai az oktatásokat követően, a saját szakterületüknek megfelelően tudnak korszerű megjelenésű, aktualizált tartalmakat készíteni és feltölteni.
Ha a szolgáltatásaink igénybevétele során az ön számára kiderül, hogy van javítást segítő, vagy hiányosságot pótló javaslata, kérjük, pontosan megfogalmazva küldje el az alábbi kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével, vagy írásban postai úton levélben, illetve elektronikus dokumentum formájában e-mail-ben. A hatékonyságot és minőséget javító leírásokat, dokumentumokat igyekszünk 30 napon belül feldolgozni és a lehetőségeink szerint ütemezve feltölteni a honlapra.
Köszönjük segítő közreműködésüket!